Slider

Summer wishlist

perjantai 25. toukokuuta 2018

  Oon käynyt taas mun vaatekaappia läpi ja todennut, että mulla ei ole hirveästi kesävaatteita. Sitä paitsi tällä hetkellä koen hirveää vaatekriisiä, kun tuntuu, etten osaa pukeutua oikein raskausmahani kanssa. Muutamia äitiysvaatteita mulla on, mutta haluaisin yhdistellä myös ihan tavallisia vaatteita korostamalla oikeita juttuja ilman, että mulle tulee epämukava olo. Pidän raskausmahastani, mutta kaikissa vaatteissa se ei näytä hyvältä, kun täytyy ottaa huomioon mun vartalon muoto. Oon jo kolmatta kertaa raskaana ja vielä kesällä, mutta silti aina tämä sama juttu on erityisesti kesäpukeutumisessa.
  En kuitenkaan halua ostaa vaatteita vain tätä yhtä kesää varten vaan tehdä vaatekaapistani mahdollisimman pitkäikäinen. Siksi olikin kivaa, kun sain Espritiltä viestiä ja sitä kautta menin katsomaan myös muiden verkkokauppojen tarjontaa kesävaatteista. Mä niin rakastuin tämän hetkiseen muotiin, mitä kesävaatteista on. Löytyy niin röyhelöä, liehuvia helmoja kuin pirteitä kesäisiä printtejä. En haluaisi kesällä pitää mitään tiukkoja vaatteita vaan mahdollisimman löysiä ja ilmavia, joissa on mukava olla. Tässä siis yhteenveto siitä, mitä löysin eri verkkokaupoista ja millaisia kesävaatteita multa vielä puuttuu kaapista.
Paita täältä | Toppi täältä | Farkkutakki täältä

Yläosat

1. Kesäiset paidat. Mua miellytti eniten olkapäältä paljaat olevat off-shoulder paidat ja muutenkin kaikki röyhelöt ja erikoisuudet iski muhun. Siksi myös tämä punainen paita oli aivan ihana. Se jättää olkapäät paljaaksi, mutta silti se on toppimainen olkaintensa vuoksi. Tykkään! Tällaisiä kesäisiä paitoja en omista yhtään!

2.  Topit. Vaatekaapin läpikäydessäni laskin, että mulla oli noin 15 tiukkaa painijaselkäistä toppia, joita tykkään pitää niin sanottuna alustoppina, mutta vain pari kesäistä toppia. Siksi haluaisin lisää tällaisiä löysempiä, ohuilla olkaimilla olevia toppeja.

3. Farkkutakki. Mulla on ollut kunnon farkkutakki viimeksi yläasteella ja siitä kieltämättä tulee vähän semmoiset teinifiilikset. Haluaisin kuitenkin antaa farkkutakille mahdollisuuden ja sellainen multa puuttuu vaatekaapista. Tykkään itse vähän tällaisesta tyköistuvammasta stretch -mallista.


Tyllihame täältä | Shortsihaalari täältä | Kukkahame täältä | Shortsit täältä

Alaosat

1. Tyllihame. Lasten takia joudun paljon kyykistelemään joten kaikista lyhyimmät hameet ei välttämättä ole se käytännöllisin valinta vilautusvaaran takia. Oon myös pitkään katsonut tällaista pidempää tyllimekkoa kesäksi ja nimenomaan jonkun muun väristä kuin mustaa tms. tummaa väriä. Onhan tämä vaaleanpunainen hame nyt niin söpö!

2. Shortsihaalari. Tällaiset on ihan parhaita kesällä. Multa löytyy parit shortsihaalarit, mutta lisää ois mukava saada eri väreissä ja kuoseissa.

3. Kukkahame. Rakastuin tähän hameeseen niin paljon, että täytyy tänään kyllä käydä katsomassa Bikbokista, onko näitä vielä täällä Seinäjoen myymälässä. Mä en tykkää hirveän tyköistuvista mekoista vaan tällaiset rennommat on enemmän mun juttu! Mulla ei muuten ole yhtään kesähametta kaapissa!

4. Shortsit. Multa löytyy kaapista yhdet ainoat farkkushortsit + äitiysversiot sekä parit collegeshortsit joten erilaisia shortseja olisi mukava saada lisää vaatekaappiin.

Puuttuuko teiltä kesävaatteita kaapista? Oliko joku näistä mun valitsemistani myös teidän lemppari?

4 kommenttia:

  1. Ihana tuo kukkatoppi ja haalari :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyllä on ihania! :) Haalaria pitäis kyllä päästä kokeilemaan, kun ainakin näyttää niin kivalta! :)

      Poista
  2. Tosi ihania vaatetoiveita sulla kesälle. Tollanen kesänen off shoulder paita olis kyl aivan ihana omaanki vaatekaappiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että miellyttää myös sua! :) Joo se on ihana! Harmitti, kun sitä ei ollut Seinäjoen Bikbokissa, kun olisin halunnut sitä kokeilla. :( Täytyy yrittää metsästää sitä muualta :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan