Slider

Luukku 10. #TB yläaste

lauantai 10. joulukuuta 2016

Oon tykännyt katsella blogeista ja vlogeista erilaisia postauksia ja videoita ihmisten vanhoista kuvista ja ajattelin itse toteuttaa nyt samanlaisen. Oon tehnyt näistä kaksi osaa, tämä ensimmäinen osa keskittyy yläasteaikoihin (2004-2007) ja toinen osa lukioaikoihin (2007-2010). Voin kyllä sanoa, että näitä vanhoja kuvia kattellessa nauroin hirveästi ja sanoin Timollekin et "mitä näistä kuvista kehtaa edes blogiin laittaa". Mutta olkaapa hyvät, naurakaa mun kanssa näille.♥ Kuvanlaatu ei ole näissä kaikista paras, mutta näillä mennään.

Tämä kuva on seiskalta. Siihen aikaan oli ainakin mulla tapana muokata kuvat aivan yli, blurrata naamaa ja kirjoitella laulujen sanoja kuviin tai kuvateksteihin. 2004 vuonna liityin Irc-galleriaan ja Ii2:seen ja ne oli kovia juttuja. Aukes ihan uus maailma, kun nettiin pysty lisäämään omia kuvia ja jotkut tuntemattomat kommentoi niitä. #jonnet_ei_muista ps. oon muuten vieläkin irc-galleriassa, kun en ole halunnut poistaa itseäni sieltä. Haha.

Tämä on otettu seiskaluokan keväällä ja valitsin tämän kuvan siksi, että tässä näkyy yks mun lempparipaidoista siihen aikaan. Käytin tätä niin paljon, että tää meni lopulta rikki. Se onkin niin hauskaa, että nykyään nuo off-shoulder paidat on muodissa. Vähän ylivalottunut kuva joo. Mutta kuvassa myös meidän Pantteri-kissa, joka jouduttiin lopettamaan vuonna 2010.♥

Nämä kuvat on otettu kasiluokan syksyllä. Sillon käytin vielä paljon koruja ja jotain tollasia perhospinnejäkin? hiuksissa. Ysiluokalla mulla tais muuten olla vaihe, että käytin paljon sellaista korutiaraa päässä. Hiuksissa pidin tosi kauan kahta väriä, että päältä oli vaaleat ja alta ruskeat tai punaiset.

Mulla oli tapana mennä kuvailemaan ulos yöllä ja laitoin niitä kuvia vielä irc-galleriaankin?! Ei mulla mitään kuvaajaa ollut vaan kaikki kuvat otin itselaukaisimella niin, että kamera oli ties minkä päällä. Tästä enkelikuvasta tykkään itse tosi paljon. Tykkäsin ottaa välillä tällaisia "taiteellisia" kuvia ja muokkailla niitä. Tämä kuva on otettu 2006 kesällä itseasiassa meidän leikkimökissä.

Tuosta ylimmästä kuvasta tykkään paljon. Tuo oli myös sitä aikaa, kun oon alkanut tutustua Timon kanssa eli ysiluokan alkua. Ja huppari+farkut yhdistelmä jatkuu. Oikeastihan pidin hupparia lähinnä sen takia, kun omasta mielestäni se peitti läskit hyvin. Sairastin tuohon aikaan nimittäin syömishäiriötä ja ajattelin itsestäni hirveitä asioita. Sain 15-vuotissynttärilahjaksi kaverilta punaisen shokkivärin ja värjäsin sillä hiukseni. Siitä tuli kyllä muutaman pesun jälkeen ihan porkkanan värinen joten se väri ei kauaa mun hiuksissa ollut, vaikka siitä kovasti tykkäsinkin. Ysiluokalla tupeerasin hiuksiani paljon ja välillä vähän liikaakin...

Punaisten/oranssien hiusten jälkeen lähdin vaalentamaan hiuksia. En ikinä käynyt kampaajalla värjäyttämässä hiuksiani vaan aina kotona värjäsin joten siksi mun värinmuutokset tapahtui aina pikku hiljaa. Vasemmanpuoleinen kuva on otettu ysin päättäjäisistä ja tykkäsin älyttömästi tuosta valkoisesta mekosta. Ysin päättäjäisissä lauloin kaverin kanssa Disneyn Pocahontas leffasta tutun biisin The colors of the wind, jossa mulla oli soolo, ja se oli mulle itselle tosi iso juttu. Koin itseni myös moneen vuoteen jopa ihan siedettävän näköiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan