Slider

Kirpputorilöytöjä vol. 2

maanantai 13. heinäkuuta 2015

Hei! Kävin tänään kiertämässä yhteensä neljä kirpputoria ja kerrankin löysin itselleni jotain! Mulla on ollut vähän kriisiä oman tyylini suhteen. Raskausaikana pukeuduin lähinnä vaatteisiin, jotka mahtu päälle, vaikka olihan ne vaatteet mun tyylisiä kyllä. Ei tosin kaikki, sillä jos en olisi ollut raskaana, niin en olisi kaikkia vaatteita välttämättä ostanut. Nyt kuitenkin raskauden jälkeen, kun kaikki vaatteet mahtuis päälle, niin ne vaatteet ei oikeen tunnu enää omilta. Mulla on tuossa pinossa reilut kymmenen farkkua, joista aattelen et miten oon voinut joskus niitä pitää. Tää on jotenkin tosi hämmentävää. Mutta nyt kuitenkin niihin muutamiin löytöihin!

Oon aina ajatellut, ettei playsuit sovi mun vartalolle joten en ole edes vaivautunut sellaisia kokeilemaan. Kirpputorilla törmäsin Vero modan playsuitiin niin päätin sitten viedä sen sovituskoppiin. Ei tää nyt niin paha ollutkaan, mitä olin ajatellut! En tiedä tuleeko enää mitään hellepäiviä, mut tää ois just täydellinen hellepäivän vaate, jossa on yläosa ja alaosa samassa. Kuinka kätevää! Tää oli vähän kalliimpi kuin yleensä maksan kirpputorivaatteista, sillä tämä maksoi kahdeksan euroa. Löysin myös toisen kesävaatteen ja tämä sininen mekko pitsisellä yksityiskohdalla oli Seppälän mallistoa. Tämä oli kivan rento sillä mekosta löytyi myös taskut. Maksoin mekosta neljä euroa.

Rakastan niin erilaisia farkkupaitoja joten pitihän mun tämä ostaa, vaikka paita olikin vähän tiukka sen kiinni ollessa. Ehkä jossain vaiheessa saan tämän kiinni kunnolla, mutta tällä hetkellä tätä voi sitten pitää auki vähän niin kuin takkina. Tämä oli niin halpa, etten voinut jättää kirpputorillekaan. Maksoin nimittäin tästä kaksi euroa.

Perustoppeja ei voi koskaan olla liikaa ja tämä Gina tricotin perustoppi näytti ihan käyttämättömältä ja maksoin tästä kaksi euroa. Joskus kirpputoreilla näkyy tosi kulahtaneita toppeja, mutta mulla kävi kyllä hyvä tuuri, kun tämän löysin!

6 kommenttia:

  1. Oi vitsi tosi kivoja löytöjä olet tehnyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkäsin itsekin erityisesti tuosta jumpsuitista ja mekosta! :)

      Poista
  2. Ihania löytöjä olet tehnyt. :)

    VastaaPoista
  3. Kivoja löytöjä olet tehnyt! Harvoin miekään löydän mitään enää itselleni kirpparilta. Pojalle taas löytyy joka kerta jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Mäki löydän pojalle tosi usein. :D Mut toisaalta samanlainen fiilis siitä tulee silti, kun löytää halvalla juttuja kirpparilta oli ne sitten itselle tai lapselle. ;D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan