Slider

Lukeeko blogeja enää kukaan?

sunnuntai 17. helmikuuta 2019

  Bloggerin avaaminen on ollut vaikeaa viime aikoina ja mua harmittaa, ettei mulla ole ollut aikaa mun rakkaalle harrastukselle - eli bloggaamiselle. Kun ei halua väkisin tulla postaamaan mitään, muttei haluais olla kauaa postaamatta jos siellä ruudun takana on ihmisiä, jotka postauksia odottaa. Välillä myös mietin, että lukeeko näitä mun juttuja edes kukaan?
  Muutenkin olen lähiaikoina miettinyt sitä, että bloggaaminen on muuttunut niin paljon niissä kahdeksassa vuodessa, kun oman ensimmäisen lifestyleblogin loin vuonna 2011. Ajatuksissa on ollut myös kysymys, että lukeeko blogeja enää kukaan? Katsooko suurin osa vain videoita Youtubesta tai kuuntelee Podcasteja?
  Ennen blogin pitäminen oli mulle se ykkösjuttu ja kun liityin Instagramiin, niin se oli vaan sometili siinä rinnalla jos joku nyt halus mua seurata. Nykyään Instagramiin lisään paljon enemmän sisältöä kuin tänne blogiin, koska sitä on helpompi päivittää eikä se vie paljoa aikaa. Joten siellä mua voi seurata nimellä @jennislullaby  Meillä on tietokone olohuoneessa, eikä mulla ole omaa läppäriä, jolla blogijuttuja tekisin. Illalla lasten mentyä nukkumaan en todellakaan jaksa tehdä yhtään mitään, mihin tarvin aivoja joten bloggaamiseen on aikaa oikeastaan vain viikonloppuisin. Arkena jos avaan koneen, niin lapset on heti tässä ympärillä pyörimässä, enkä muutenkaan haluaisi keskittyä bloggaamiseen silloin kun olen lasten kanssa. Haluan kuitenkin ottaa kuvia ja kirjoittaa tänne blogiin joten kai täytyy tällä hetkellä olla armollinen itselleen ja bloggailla epäsäännöllisemmin.

Huppari - Adidas/Boozt.com | Kengät - SoWhat/Vamsko

En varmaan sen enempää omia kuulumisiani tähän kirjoita, sillä teen sen varmaan erilliseen postaukseen esimerkiksi kännykkäkuvien kera. Joten palataan!♥

6 kommenttia:

  1. Minä ainakin katson joka päivä oletko kirjoittanut jotain uutta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, onpa kiva kuulla! :) Tällainen palaute kyllä piristää♥

      Poista
  2. Samanlaisia ajatuksia on kyllä ollut vähän itselläkin, että lukeeko näitä blogeja enää kukaan. Ite edelleenkin mieluummin luen postauksia kuin katon youtubestavideoita. :) Ja nautin myös edelleen ihan mielettömästi oman blogin kirjoittamisesta kun asiat tulee sinne taltioitua ja niitä on ihana lueskella jälkikäteen. Se vaan, kun postauksiin ei juurikaan enää kerry mitään kommentteja, niin tulee vähän sellanen fiilis, että onko niissä enää järkeä, että pitäskö alkaa kirjottaa ittekseen vaan jotain päiväkirjaa. Sun blogia kyllä selailen ajoittain mielenkiinnolla, kun samoilla suunnilla asutaan ja kummaltakin löytyy lapsi(a). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös sekä lukea että kirjoittaa blogia, mutta kommenttien kirjoittaminen meinaa vähän jäädä. Et sitä vois tehdä enemmän! :D Mutta joo oon huomannu kans tuon kommenttien vähenemisen ja siitä tulee usein kans sama fiilis ku sulla! Kiva kuulla, että seurailet! :) Mäkin kyllä luen aina sun blogipostaukset, kun jotain julkaiset. :)

      Poista
  3. Mä luen edelleen blogeja! :) Ja yritän kommentoidakin aina kun luen! Fakta vaan on se, että blogien lukeminen vie enemmän aikaa kuin vaikka videon katsominen, kun videon voi laittaa pyörimään vaikka tiskatessa! Silti blogeissa on jotain sellasta erilaista fiilistä mistä tykkään enkä haluais luopua kummastakaan videoista tai blogeista! :)

    https://taruanuelina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, et joku on myös aktiivinen kommentoija! Itseltä se nimittäin usein jää :( Ja joo tuo on kyllä totta, et blogien lukeminen vie enemmän aikaa kuin esim videoiden katsominen. Toivottavasti saamme kuitenkin nauttia blogeista vielä pitkään ja ne pysyis somessa pinnalla. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan