Slider

Viininpunaisessa kellohameessa

sunnuntai 19. marraskuuta 2017



 "Mut joku aamu mä tiedän sen,
Sä heräät huomaamaan,
 Sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan." 


Talvitakki - Kirpputori/Only | Takki - Kirpputori/Kappahl | Paita - Kirpputori/Seppälä | Kellohame - H&m | Kengät - Kirpputori


Hei ja ihanaa sunnuntaita! Tämä viikko on mennyt aika kiireisissä merkeissä, sillä olen pitänyt kirpputoripöytää Ykkösbasaarilla ja luonnollisesti siellä on pitänyt käydä joka päivä siivoamassa pöytää, koska pöytä on aina ihan hirveässä kunnossa. Tavarat vaan menee paremmin kaupaksi, kun on siisti pöytä. Lisäksi oon hoitanut tällä viikolla vähän blogijuttuja, mutta siitä sitten enemmän ensi postauksessa.
  Nyt kuitenkin tähän päivän postauksen aiheeseen eli mun asuun, joka tällä kertaa on jo vähän talvisempi. Kuvassa oleva talvitakki on päätynyt mun päälle lähiaikoina useamman kerran, vaikka monesti päivisin lämpötilat ovatkin olleet plussan puolella. Oon silti niin mukavuudenhaluinen, että mielummin laitan kunnon takin päälle kuin että tärisisin kylmästä. Vaatteiden alkuperää kirjoittaessa mietin, että olipa aika kirpputoripainotteinen asu tällä kertaa. Tässä asussa siis kaikki hametta ja legginsseja lukuunottamatta on löydetty kirppikseltä. Tykkään tuosta hameesta ja viininpunaisesta paljon. Se on ehdottomasti yks mun lempiväreistä armeijanvihreän lisäksi. Pitäis vissiin useammin kaivaa hame kaapista, sillä ainakin omaan silmään tämä asu toimii.
Mitä mieltä te olette asusta?

4 kommenttia:

  1. Tosi sievä asukokonaisuus. Sopisi hyvin vaikka pikkujouluihin (perjantaina pikkujoulut ja ei hajuakaan mitä päälle laittais!).

    https://vaylantyar.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ihan totta, mikseipäs menis sinnekin! Voih, asukriisit on kyllä kauheita. :D Toivottavasti keksit jonkun kivan asun sinne :)

      Poista
  2. Tosi ihana asu, tykkään! ♥ Haluaisin itsekin pitää enemmän hameita, mutta jotenkin ne tuntuvat sopivan paljon paremmin muille kuin mulle itselle.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia♥ No höh :( Tai sit rohkeasti vaan kokeilemaan ja etsimään omanlaisia mekkoja, niitä kun on niin monen mallisia. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan