Slider

My day 9.11 keskiviikko

perjantai 11. marraskuuta 2016

klo.08:11 Herään ja alan etsiä mun nenäkorua, joka on tippunut yöllä. Se on jännä, että mä itse aina herään siihen, kun se lähtee irti. Katselen onko kännykkään tullut mitään uutta ja pian alkaakin jo lastenhuoneesta kuulumaan "äitiiii". Siirryn sohvalle olohuoneeseen ja katsellaan pojan kanssa yhdessä youtubesta Mmiisas:in ja Sofialaurent:in uusimmat my day -videot. Laitan bluetooth -kaiuttimesta musiikkia Spotifyn kautta. Tosi kätevä tuo kaiutin, mikä saatiin Canonin jonkun kesäpaketin mukana, kun ostettiin tuo meidän uus järkkäri.




klo.09:02 Puen vaatteet päälle, käyn laittamassa auton lämmitykseen ja aloitan tätä postausta. Samalla aloitan päiväni närästyslääkkeellä (näitä raskausoireita). Käymme "keskustelua" pojan kanssa siitä, ettei mun metallista sisustuskoria voi vetää ympäri asuntoa lattioita pitkin.

klo.9:34 Syömme aamupalaa ja laitan itseni kuntoon lähtöä varten.







klo.10:20 Ollaan perillä ja käydään ensimmäisenä teollisuusalueella Lakeuden shoppis kirpputorilla. Oon pitänyt pitkän aikaa taukoa siellä käymisessä, kun lähdin niin monta kertaa tyhjin käsin, mutta nyt lähiaikoina oon tehnyt sieltä paljon löytöjä. Tällä kertaa löydän sieltä mm. vauvalle vaatteita ja itselleni pitkän Object:in collegepaidan. Mietin tuota paitaa hyvin pitkään, sillä en ole varmaan ikinä ostanut kirpputorilta mitään niin kallista. Toki paita oli ihan uudenveroinen, korkeintaan pari kertaa käytetty ja maksoin siitä 18€. Siitä on myöhemmin tulossa postausta joko asukuvien muodossa tai kirppislöytö -postauksessa tai molemmissa.

klo.11:05 Siirrymme Ykkösbasaari -kirppikselle ja löydän sieltäkin itselleni pari paitaa. Harmitti ihan sikana, kun siellä oli kokonainen kirppispöytä täynnä tyttöjen hyväkuntoisia 68-74 kokoisia Newbien vaatteita. No enhän mä niitä voinut ostaa, kun en tiedä kumpaa sukupuolta meidän vauva on!! Kokeilin itse myös paria H&M:n bombertakkia, mutta ne ois saanu olla numeron isompia. Harmitti sekin, koska en omista vielä yhtään bombertakkia. Kirppiskierroksen jälkeen käymme vielä Minimanissa katsomassa jos siellä olis ollut meidän keittiön tuoleihin harmaita istuintyynyjä. En vielä ostanut mitään, sillä katselen erilaisia vaihtoehtoja.





klo. 12:55 Kotona! Syödään lounas, jonka jälkeen otan kirppislöytö -postausta varten parit kuvat ja meen leikkimään pojan kanssa. Hän haluaa nykyään laitella mun hiuksia ja meikata mua. Hyvin tarkkaan käyttää mm. siveltimiä ja meikkisieniä, et ilmeisesti oon aika monta kertaa meikannu, kun hän on ollu näkemässä. Haha. Julkaisen samalla uuden postauksen blogiin vauvanvaatteista.




klo.15:10 Kattelen Kelan sivuilta mun tietoja, minkä verran oon saanut kodinhoitotukea tänä vuonna. En jaksa enää tänään soitella verotoimistoon, jotta saisin muutosverokortin. Timokin saapuu hetken päästä kotiin puhuen puhelimessa. Kohta jo puhutaankin molemmat, sillä äiti soittelee mulle. Näytän Timolle kaikkea, mitä löysin kirpputorilta.

klo. 16:41 Meen tietokoneelle tekemään blogijuttuja ja mietin, että olisin käynyt palauttamassa lähikauppaan pulloja ja postittamassa omalle isälleni isänpäiväkortin, mutta sitten ajattelin, että ehtiihän sen seuraavanakin päivänä tai mahdollisesti käydään kylässä heillä viikonloppuna.

klo. 20:00 Koko ilta oikestaan menee siivotessa ja pojan kanssa touhutessa. Laitan myös terassille kynttilöitä tunnelmaa tuomaan. Sain lajiteltua äitiyspakkauksen vaatteet, lakanat ym. pyykkikasoihin ja pesen sitten monta koneellista pyykkiä seuraavana päivänä. Käydään pojan kanssa suihkussa ja syödään iltapalaa.





klo.21:15 Käyn vielä ulkona viemässä roskia ja käyn katsomassa postin. Viime viikolla meiltä jäi kokonaan saamatta iso kasa mainoksia ja ilmaisjakelulehtiä ja ilmeisesti sama juttu myös tällä viikolla. Ärsyttää! En tiedä onko jakelija vaihtunut vai oliko se huolimattomuusvirhe. Laitoin siitä palautettakin, mutta vissiin pitää laittaa uutta jos huomennakaan ei ole niitä laatikossa.

klo.21:30 Meen sänkyyn ja alan katsoa someja läpi sekä viime lauantain Haluatko miljonääriksi ohjelmaa. Mä aina jännitän hirveesti, et kuinka niillä kilpailijoilla menee. Yritän myös itse kattoa kuinka pitkälle pääsisin, että pitäis käyttää oljenkorsia jne.

klo.23:05 Mua väsyttää jo niin paljon ja tuntuu, että oisin tulossa kipeäks, niin käyn nopeaa pesemässä hampaat ja meen takas sänkyyn. Pyydän vielä Timoa tuomaan olkkarista viltin ja nukahdan melkein samantien.


  Tällainen oli mun tämän viikon keskiviikko. Mua harmittaa kovasti, sillä haluaisin tehdä välillä my day -postauksia videolla niinkuin tein keväällä, mutta siinä on vähän elektroniikkaongelmia sekä ajallisia ongelmia. Videoiden editoiminen vie liikaa aikaa mun arjesta, etten tällä hetkellä niitä pysty toteuttamaan, koska muuten näiden muiden postauksien tekeminen kärsii. Joten pysytään ainakin toistaiseksi kirjoitetuissa postauksissa. Täällä ollaan kipeinä sekä minä että poika ja viime yö tuli nukuttua aika huonosti. Tänään ois tuossa keskustassa sijaitsevassa Huvikumpu -lastentarvikeliikkeessä ilmainen masukuvaus odottajille joten yritän päästä siellä käymään kurkkukivusta ja pienestä flunssasta huolimatta. Kuumetta ei onneksi ole!

  Niin ja huomasin tuossa eilen, että mun blogin ulkoasussa on joku ihme juttu, että tohon alas tulee alapalkki ja sitä pystyy rullaamaan aika paljon tonne sivulle päin. Ei mitään hajua, miksi se on siellä, koska en ole muokannut ulkoasua pitkään aikaan, mutta yritän tehdä asialle jotain. Pahoittelut siitä!

Edit: Ostinkin kokonaan uuden ulkoasun blogiin. Tää saattaa näyttää vähän hassulta, mutta korjailen tätä koko ajan. :)

Hyvää viikonloppua kaikille!♥

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan