Slider

3 asiaa -haaste

torstai 13. lokakuuta 2016

  Oon monien blogeissa nähnyt tämän 3 asiaa -haasteen ja päätin nyt itsekin vastata siihen ja samalla lisäsin tähän muutamat asukuvat viime viikolta, jotka Timo musta räpsi. Kuvailun jälkeen käytiin kaupassa ja siellä joku vanhempi mies alkaa ensin puhua mun kanssa säästä, jonka jälkeen toteaa "te otitte kuvia tuossa risteyksessä". Kerroin sitte hänelle pitäväni blogia ja että kuvat tuli blogia varten. Onhan se varmasti hassu näky, kun yks seisoo keskellä kävelytietä ja sitten toinen räpsii kuvia kameralla. Täällä Seinäjoella ainakaan se ei ole mikään hirveän tuttu näky.
  Asusta sen verran, että tuo valkoinen kirpputorilta löytämäni takki on kyllä päätynyt mun päälle lähiaikoina todella monta kertaa. Ainoastaan pesun ajan olemme erossa. Laukku on myös mun uusin kirpputorilöytö ja maksoin siitä viisi euroa. Se on ihanan muotonen, eikä yhtään sellainen "lössö", mitä mun laukut on yleensä ollut. Timo sanoi sitä lääkärilaukuksi ja meidän poika otti sen jo leikkeihinsä mukaan, lastasi autoilla ja veti sitä pitkin lattioita. Joten ilmeisesti hyvä ostos, haha.


Takki - Kirpputori/Only | Tunika - Kirpputori/H&m | Kengät - Kirpputori | Vyö - Kirpputori | Laukku - Kirpputori/H&m

3 asiaa, joista pidän...

- Siisteydestä. Voitte kuvitella, että tämä on mulle vähän vaikeaa ollut sen jälkeen kun lapsi tuli, ettei enää olekaan niin siistiä. Haha.
- Luonnosta. Järvi ja metsä on sitä jotain.♥ Ja rakastan vaahteranlehtiä näin syksyisin.♥
- Ihmisistä, jotka saavat minut nauramaan. Oon semmonen syvällinen pohdiskelija, niin tuo kivaa vastapainoa semmoset pilke silmäkulmassa olevat ihmiset.

3 asiaa, joista en pidä...
- Siitä, kun auto pitää laittaa lämmitykseen ennenkuin sillä lähtee minnekään. Ois niin kiva lähteä vaan suoraan. Talvella se on vielä inhottavampaa, kun on niin kylmä ja pitäis herätäkin aikasemmin jos aamulla on jonnekin lähdössä, kun meillä ei jostain syystä ajastin toimi sähkötolpassa.
- Kiireestä, koska se tuottaa mulle stressiä
- Epätietoisuudesta, koska mulle on vaan niin paljon helpompi, kun pystyn ennakoimaan tulevaa. Kaikki uudet jutut tuottaa mulle epävarmuutta.

3 asiaa, joita tein viikonloppuna...
- Herkuttelin
- Lepäsin kotona
- Kävin Seinäjoen illassa lauantaina



3 asiaa, jotka osaan...
- Kuunnella ja olla empaattinen. Kykenen asettumaan toisen ihmisen asemaan ja ymmärtämään toista.
- Soittaa pianoa ja laulaa
- Leipoa. Tosin mulla on ne tietyt jutut, jotka osaan hyvin kuten juustokakku tai mansikkakermakakku. Pitäis uskaltaa kokeilla enemmän uusiakin juttuja.

3 asiaa, joita en osaa...
- Kielet
- Oon muuten maantiedossakin tosi huono
- Olla stressaamatta ja rentoutua. Pitäis enemmän osata olla vaan ja jättää esimerkiksi kotityöt hetkeksi

3 asiaa, jotka haluaisin osata...
- Soittaa kitaraa. Oon joskus yrittänyt, mutta mulla on tosi lyhyet sormet, niin se on haasteellista, enkä ole jaksanut opetella.
- Puhua ja ymmärtää englantia sujuvasti
- Tehdä hienoja kampauksia ja esimerkiksi lettejä

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä...
- Ostaa vintage -maalia ja maalata meidän ruokapöytä ja tuolit sekä yksi penkki sillä
- Siivota
- Tehdä yks postaus valmiiksi tämän lisäksi




3 asiaa, joista stressaan...
- Tuo meidän remontti. Haluan nimittäin tän meidän kodin kuntoon ennen toisen lapsen syntymää.
- Ajan puute näin yleisesti
- Liiasta tavaramäärästä, kun haluaisin vaan äkkiä eroon kaikesta turhasta

3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan...
- Sauna
- Hyvä seura ja ruoka
- Sarjojen seuraaminen, vlogien kattominen ja blogien lukeminen. Nää on semmosia aivot narikkaan juttuja.

3 asiaa, joista puhun usein...
- Perhe, mikä sisältää Timon, pojan ja raskauden
- Oma elämä ja kuulumiset
- Ajankohtaiset asiat kuten uutiset ja Timon kanssa jutellaan usein Seinäjoen seudun avoimessa puskaradiossa julkaistuista jutuista. Haha.

3 asiaa, joita pelkään...
- Kieltämättä synnytys vähän jännittää, vaikka yritänkin olla ajattelematta sitä tai stressaamasta sitä etukäteen. Kun on jo kerran synnyttänyt, niin tietää siitä enemmän et mikä esimerkiksi voi mennä vikaan.
- Ahtaat paikat
- Että ajan jonkun jalankulkijan tai pyöräilijän päälle autolla. Varsinkin näin syksyisin, kun on niin pimeä ja märkää, eikä kaikilla ole kunnon heijastimia ja monesti pyöräilijätkin vaan ajaa yhtäkkiä suojatielle, eikä välttämättä edes ylitä tietä suojatien kohdalta...



3 asiaa, jotka puen mielelläni päälle...
- legginssit tai jotkut muut rennot housut
- Iso huppari
- Vaatteet, jotka ei kinnaa mistään ja korostaa mun parhaita puolia

3 asiaa, joita en pue päälleni...
- Matalavyötäröiset farkut. Mun kropalle ei vaan sovi, vaikka yläasteella ja vielä lukiossakin kuvittelin niin. Lyhyt paita ja matalavyötäröiset farkut, ei, ei ja ei.
- Leveälahkeiset farkut, koska oon niin lyhyt et lahkeet laahaa maata ja menee kenkien alle sekä rikki. Enkä muutenkaan enää ole niistä innostunut.
- Maxihame. Ei vaan imartele mua.

3 asiaa, jotka haluaisin hankkia...
- Adidaksen vaatteita
- Juha Tapion laulukirjan, jossa on sen biiseihin nuotit
- Eurolavoja ja maalia, jotta saisin terassille tehtyä niistä kalusteet

3 asiaa, joista unelmoin...
- Omakotitalosta
- No että joskus pääsis sinne ulkomaille
- Tämän asunnon terassin remontoimisesta

3 asiaa, joita toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa...
- Henkistä kasvua ja uuden oppimista. Haluan kasvaa enkä toistaa samoja virheitä uudestaan ja uudestaan.
- Tämän asunnon myyminen ja omakotitalon ostaminen
- Unelmatyön löytäminen

6 kommenttia:

  1. Kaunis odottaja siellä! <3 sä oikein hehkut näissä kuvissa :) milläs viikoilla sä nyt oletkaan raskaana? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 Oon kyllä voinut nyt tosi hyvin eikä vielä ole mitenkään tukala olo. :) En täällä blogin puolella tarkkoja viikkoja halua kertoa, mutta yli 30 viikkoa silti on jo täynnä. :)

      Poista
  2. Tuosta siisteyden pitämisestä tuli mieleen, että mun poikaystävä sanoi joskus, että tuun varmaan hulluks siivomisen suhteen, jos/kun meillä on joskus lapsia, kun ei vaan ole aikaa siivota enää yhtä paljon :D Mä kun tuppaan olemaan vähän neuroottinen siivomisen suhteen välillä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :D Itse tosiaan vähän samoilla fiiliksillä! Siinä on mullakin ollut kyllä opettelemista, et osaisin höllätä välillä ja mennä vaikka lepäämään tai kattoa jotain sarjaa etten esimerkiksi lapsen päikkäreiden aikaan aina siivoais. :D Tällä hetkellä mulla on tietyt siivouspäivät, mutta kyllä sitä tulee siivoiltua ja pidettyä siisteyttä yllä muinakin päivinä. Itse oon opettanu meidän pojalle myös sitä, että illalla ennen nukkumaanmenoa siivotaan lelut pois ja se on kyllä ollu hyvä juttu. :)

      Poista
    2. Toi on kyllä hyvä opettaa, sen muistaa sitten isompanakin :) Meillä tuppaa kotona kertymään makkariin epämääräisiä kasoja "puoliksi käytetyistä" vaatteista ja ne ärsyttää mua yli kaiken :D Myös kaikki roskat keittiön lattialla. Sen takia oon harkinnu rikkaimurin ostamista :D

      Poista
    3. Heh, ainakin toivon näin! :D Joo meilläkin sama noiden vaatteiden ja keittiön roskien kanssa! Sen takia joudun imuroimaan keittiön aika usein. Rikkaimuri ois kyllä kätevä, niin sais ne keittiöstä nopeasti pois ilman et tarvii imuria roudata koko ajan keittiöön. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan