Slider

Kännykän arkistoista

sunnuntai 13. joulukuuta 2015

  Mulla ei sitten oo yhtään joulufiilistä! Yleensä oon sellanen jouluihminen ja tykkään fiilistellä joulua, mut jotenkin ei tänä vuonna oo napannu yhtään joulukonsertteja lukuunottamatta. Pyysin mä tänään Timoa ostamaan kaupasta sentään pikkuleipä- ja joulutorttutaikinaa. Tänään nyt sato taas vaihteeks lunta, mutta mun ajatukset on vaan tulevassa kesässä. Haha. Viime kesästä puuttu helteet kokonaan, niin niitä odottelen nyt sitten tulevasta kesästä.
  Tyhjensin taas kännykän kuvakansiot tietokoneelle ja ajattelin samalla laittaa tänne blogin puolelle arkisempia kuvia. Tällaiset kuvat kun kertoo arjesta paljon enemmän. Vaikka en tällä hetkellä ole hirveän aktiivisesti postannu, niin tästä postauksesta ainakin selviää, mitä oon viimeisen parin kuukauden touhunnu. Osa näistä kuvista on vilahtanut Instragramin puolella ja muahan voi siellä seurata nimimerkillä @jennislullaby

1. Loka-marraskuun vaihteessa oli seurakuntamme nuorten tapahtuma eli Ilta Conference ja tää kuva on sieltä. En moneen tilaisuuteen päässyt mukaan, mutta kattelin sitten suorana netistä loput. 2. Pojan kanssa vietettiin yks päivä yhdessä jumpsuit-päivää. Rento päivä! 3. Juha Tapion keikalta. On se vaan niin kova ja kyllä multa pääs itku, kun hän alotti keikkansa. En edes osaa valita mitään lempparibiisiä, koska tykkään melkein sen kaikista lauluista, mutta Ohikiitävää, Mitä silmät ei nää, Kaksi puuta ja Pettävällä jäällä oli ihana kuulla livenä. 4. Marraskuussa otettu kuva, kun oli satanut lunta ihanan paljon! No ne hävis melkeen yhtä nopeasti kun tulikin. On se talvikin välillä kaunis vuodenaika.♥

kuva1

1.
Coffee housesta otan aina vaahtokarkkikaakaon. Niin parasta.♥ 2. Kun Timon kanssa tuli täyteen seurustelua 9 vuotta, niin kävimme syömässä Amarillossa sen kunniaksi. Ihan lemppari ravintola! 3. Synttärilahjaks sain Timolta ruusuja ja Mikavelin juuri ilmestyneen albumin. Tykkään! 4. Ostin itselleni synttärilahjan, kun kirpputorilta löysin tuon tekonahkahameen.

1. Ensimmäistä kertaa elämässäni olin kuuntelemassa Jari Sinkkosen luentoa vanhemmuudesta. Arvostan Sinkkosta kyllä ja se saa lasten kasvatuksenkin kuulostamaan niin helpolta! Luennolla ollessani muistin, kuinka paljon tykkäänkään sosiaalialasta, kiintymyssuhteista ja kaikesta muusta siihen liittyvästä. Myönnän, että tuli vähän ikävä työelämään, tekemään sitä, mikä on mun vahvinta aluetta! 2. Vuosittainen Elävä Vesi -kuoron ja orkesterin joulukonsertti helluntaikirkolla. Ihan huippu! 3. Päivän asua. Olin menossa soluun eli seurakunnan pienryhmätoimintaan. Piti sitten kuva napata vielä, kun kerrankin olin laittanu hiukset kivasti ja oli uus paita päällä. Haha.  4. Isänpäivänä käytiin syömässä mun äidin tekemää isänpäiväkakkua. Nam nam!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan