Slider

Sunnuntaifiiliksiä

sunnuntai 4. lokakuuta 2015





  Heipähei! Tämä päivä ei aivan mennyt niin kuin olin suunnitellut. Mulla olisi ollut kuorokeikka tänään, mutta jouduin jättämään keikan välistä huonosti nukutun yön takia. Pääosin poika nukkuu ihan hyvin yöt, mutta joskus hän heräilee kahden tunnin välein koko yön. (Voin vaan kuvitella miltä tuntuu niistä äideistä, joiden lapset heräilee vielä useammin!) Normaalisti poitsu nukahtaa kyllä aika äkkiä uudestaan, mutta viime yönä ei nukahtanut vaan oon sitten hänen kanssaan valvonut. Oon aivan silmät ristissä ollu aamulla, eikä ajatus kulkenut yhtään. Oon muutenkin huomannut, että reilun yhdeksän kuukauden pätkissä nukutut yöt on vaikuttanut mun muistiin ja muutenkin aivotoimintaan. Unohtelen nykyään todella helposti asioita, varsinkaan yksityiskohdat ei pysy mun mielessä. Saatan unohtaa nimiä tai ostokset kassalle tai jotain muuta.
  Koko päivä onkin mennyt rennoissa fiiliksissä kotona. Kävin mä pojan kanssa ulkona puistossa ja vähän kävelyllä, niin nämä kuvat ovat sieltä. Yritin harjotella itselleni erilaisia arkikampauksia, joiden teko-ohjeita löysin Pinterestistä, mutta mitkään ei oikein meinaa onnistua, kun mulla on niin ohuet hiukset. Jos teillä on vinkata jotain kivoja arkikampauksia, jotka sopii nimenomaan ohuille hiuksille, niin kertokaa ihmeessä kommenttiboksiin!
 
Mukavaa alkavaa viikkoa!♥

2 kommenttia:

  1. Kivoja ja laadukkaita kuvia! Sun blogilla on muuten ihana ulkoasu, kiva piristys, kun normaalisti törmää vain niihin kokovalkoisiin taustoihin! Kivaa syksyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ihanasta kommentista!♥ Itse tykkään aika simppelistä ulkoasusta, mutta se pelkkä valkonen ei iske. :D Samoin sulle! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan