Slider

Kesäpäivä huvipuistossa

keskiviikko 5. elokuuta 2015


  Yhden kesäpäivän vietimme vanhempieni sekä veljen ja hänen vaimonsa kanssa Powerparkissa. Oon käynyt Powerparkissa viimeksi pari vuotta sitten alueella mutten laitteissa. Laitteissa oon käynyt reilu kymmenen vuotta sitten joten oli jo aikakin päästä huvittelemaan! Valittiin säiden puolesta hyvä päivä, mutta niin oli moni muukin valinnut. Päivä oli nimittäin lauantai ja monen sadepäivän jälkeen ensimmäinen aurinkoinen päivä joten porukkaa oli todella paljon. Jonotettiin keskimäärin puoli tuntia aina yhteen laitteeseen, niin se vähän vei muutenkin vähäistä aikaamme. Tulimme alueelle vasta iltapäivällä ja olin yllättynyt siitä, että huvipuisto menee kiinni jo seitsemältä illalla! Oisin jotenkin olettanut niiden olevan myöhempään auki näin kesälauantaina varsinkin.
  Mä oon ennen ollu varsinainen hurjapää ja esimerkiksi Särkänniemessä joskus nuorempana oon menny Tornadoon varmaan viisi kertaa peräkkäin. Aina laitteesta päästyä oon juossu takaisin jonottamaan. Eikä tästä ole montaakaan vuotta, kun Timon kanssa käytiin Särkänniemessä ja en mä siellä pelänny laitteita. Ehkä äidiksi tulo on tuonu jonkinlaista itsesuojeluvaistoa tai ikä tehnyt tehtävänsä. Tykkäsin kyllä olla laitteissa ja menin kyllä niihin mielelläni, mutta kyllä mua silti jännitti ja vähän pelotti! Vielä ku tuo mun mies halusi kaikissa vuoristoradoissa etummaiseen vaunuun... Uusin laite Junker oli kyllä ihan huippu ja älytön! Siihen olisin halunnut mennä uudestaan jos aika ois riittäny. Siinä oli nimittäin tosi pitkät jonot ja tais mennä joku 40 minuuttia, kun itse laite kestää alle minuutin. Oli kyllä silti ihan huippu päivä ja mukava päivä perheen kesken!♥

Ootteko te hurjäpäitä vai katseletteko te laitteita mielummin kauempaa? Ootteko tänä vuonna käyny huvipuistossa? :)

6 kommenttia:

  1. Ite oon sellanen ihminen, että sanon aina etukäteen kavereille, että siihen ja siihen laitteeseen ette saa mua kirveelläkään. Eihän ne kaverit usko ja sit alkaa se suostuttelu ja loppujenlopuks suostun vaikka mihin laitteisiin. :D eli oon aikalailla yllytyshullu, joka menee mihin tahansa laitteeseen muiden yllyttämänä :D
    Junkkeriin menoa mietin kyllä aika kauan aikaa, mutta loppujenlopuks siihen menin, peräti kolme kertaa peräkkäin! :D Paras laite ehottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, toivottavasti ei oo yhtään huonoa kokemusta tullu siitä, että oot suostunu kavereiden yllyttämänä johonkin laitteeseen. :D Mäkin oisin tosiaan menny siihen useampaankin kertaan, mutta jonotusaika oli niin pitkä, harmitti kyllä. :( Todellaki kyllä paras laite! :)

      Poista
  2. Oi olisi todella mahtavaa päästä joskus käymään poweparkissa! :) En ole koskaan käynyt, ja on jo pidempään ollut suunnitelmissa. Tänä kesänä ei varmaankaan tule käytyä huvipuistossa. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No höh. :( Mut ehkä ens kesänä sitten Powerpark? :) Se on kyllä hyvä paikka et kyllä siellä yhden kesäpäivän viettää :)

      Poista
    2. Ensi kesänä on kyllä pakko päästä kokemaan tuo Powerpark! :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan