Slider

"Eihän elämää kannata elää, jos ei tavoita taivaisiin"

sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Paita - Lindex | Legginssit - H&M | Korut - Glitter

Heipä hei ja hyvää sunnuntai-iltaa! Mulla on ollut tosi kiireinen viikko ja tuntuu, että se on kyllä mennyt ihan siivillä. Ens viikolla vaihtuu jo huhtikuu ja ollaan taas lähempänä kesää. Tulis vaan vielä ne lämpimät ja aurinkoiset säät takaisin. Tän viikon aikana oon muun muassa käynyt shoppailemassa niin kaupungilla kuin kirpputoreillakin. Oon lisäksi tehnyt kevätsiivoja. Oon tyhjentänyt kaappeja ja päässyt parista isommasta jutusta eroon. Kun ei vaan ole tilaa joka jutulle, niin pakko on luopua.

Täytyy kyllä myöntää, että tällä viikolla oon kyllä herkutellutkin ihan sikana ja vaunulenkit jäi useampana päivänä tekemättä. Ihan hirveät kelit ollut, kun välillä tullu vettä, räntä, lunta ja hirveä tuuli. Ehkä ens viikko ois parempi. Saa kyllä olla kiitollinen, että on auto käytössä, vaikka toisaalta jos ei olis, niin ehkä tulis vaunuteltua enemmän. :D

Blogista sen verran, etten tee sitä virhettä tällä kertaa, mitä viime blogissa, että alkaisin stressata postaamattomuudesta. Välillä mulla on aikaa tehdä useampi postaus, niin että joka toinen päivä tulee postausta, mutta välillä taas on useamman päivän tauko. Oon aika perfektionisti tän blogin suhteen ja haluaisin postata joka toinen päivä, mutta tällä hetkellä aika ei vain riitä siihen. Pyrin kuitenkin postaamaan 2-3 kertaa viikossa. Luonnoksissa on valehtelematta kymmenen keskeneräistä postausta, joita täydentelen silloin kun ehdin. Äitiys on kuitenkin tällä hetkellä se mun "työ" ja oon kiitollinen siitä, että voin olla kotona hoitamassa omaa lastani. Rakastan kuitenkin sitä, että saa tyhjentää päätä tänne blogin puolelle ja blogien lukeminen on kans ihanaa. Jos vaikka kirjotan tähän loppuun nyt, että lähden vaunulenkille, niin mun on pakko sinne lähteä, kun oon sen tänne kirjottanu. Joten tässä taas vähä tällaista kirjoittelua vailla punaista lankaa. :D

2 kommenttia:

  1. Itse syyllistyn välillä siihen että stressaan blogista. Silloin laitan koneen pois ja pidän tauon. Yleensä se kestää vain päivän, koska veto tänne blogimaailmaan on niin suuri! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, se on kyllä totta, ettei hirveän pitkään halua olla pois. :D Mut sit jos jää useampi päivä välistä, niin kynnys tulla taas kurkkaamaan blogia on suurempi. Senkin oon huomannut. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan