Slider

Aurinkoista torstaita!

torstai 12. maaliskuuta 2015


Hei! Täällä ollaan nautittu keväisistä ihanista ilmoista ja oltu joka päivä jossakin. Pojan kanssa on ainakin tällä hetkellä vielä helppo liikkua, kun hän joko nukkuu tai sitten hereillä ollessaan on tyytyväisenä reissussa mukana. Viime viikolla meillä kävi kylässä pari mun lukioaikaista kaveria ja oli kyllä ihana nähdä pitkästä aikaa! Oon tosiaan kierrelly kirpputoreja löytämättä kuitenkaan tällä kertaa mitään. Välillä niinkin päin. Kävin myös katsastamassa auton toista (tai kolmatta?) kertaa elämäni aikana yksin. Se ei oo mitään mun lempipuuhaa, kun mieluiten antaisin tuon toisen puoliskon tehdä sen. Jotenkin se on epämiellyttävää, kun ei tiedä autoista hirveästi mitään. Liikun vaan sillä paikasta a paikkaan b ja kunhan radio/cd-soitin toimii, niin hyvä. :D No ei, kyllä mä nyt jonkin verran tiedän ja huomaan myös jos jokin oleellinen osa on rikki. Kerran, kun menin katsastamaan autoa, niin ois toki voinu tarkastaa sellasetkin perusjutut, että edes valot toimii ja kaikki lamput palaa... Noh, tällä kertaa kaikki meni hyvin, vaikka auto ei katsastuksesta läpi mennykään.

Mun lempikukka on kyllä ehdottomasti ruusu ja kuvan ruusut ovat miehen tuomia. Ei tosin naistenpäivänä vaan jo ennen sitä. Oli töiden jälkeen kipassu kukkakaupan kautta ja minä ku mietin, että on jääny varmaan ylitöihin sit ku ei näkyny, vaikka yleensä mies kyllä ilmoittaa niistä jos menee pidempään. Oli kyl ihana yllätys ja kyllä itku tuli.♥

Kai mä tästä lähden vaunulenkille tuonne ihanaan aurinkoiseen ulkoilmaan. Nauttikaa tekin auringosta, keillä se tällä hetkellä paistaa!♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan